Όλα θα περάσουν…..
Από το Μαρί της Κύπρου στη Νέα Αγχίαλο Βόλου μας ταξιδεύει μέσα από τους καπνούς της Ιστορίας ο δημοσιογράφος Νίκος Ξυδάκης με σχόλιο στα κοινωνικά δίκτυα: «Το Μαρί του Χριστόφια: Όταν ανατινάχθηκε ολόκληρη η ναυτική βάση και το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας. Ο Χριστόφιας στιγματίστηκε, δεν σήκωσε κεφάλι. Όχι, ο Μητσοτάκης δεν κινδυνεύει με τη δική του Νέα Αγχίαλο. Κανείς διχαστικός τοξικός δεν δύναται να σπιλώσει τον «δουλίτσα μάς βγάζει η Πελοπόννησος». Όλα θα περάσουν. Και ιδιωτικά πανεπιστήμια θα ιδρυθούν και ιδιωτική πυρόσβεση θα έρθει και Πορτοκάλος θα ψηφίζουν για νέα F-16 και F-35. Ολα θα περάσουν, τίποτε δεν θα μείνει». (efsyn.gr)
Σκοτάδι….
Μόλις διαβάζω για μια άτυχη γυναίκα που βρέθηκε απανθρακωμένη από την φωτιά που είχε ξεσπάσει στην περιοχή Χοροστάσι στη Μαγνησία.
Χτες εντοπίστηκε ένας 38χρονος κτηνοτρόφος στην Κάρυστο ο οποίος είχε καεί ζωντανός στην προσπάθεια να σώσει τα ζώα του από τη φωτιά.
Θα προσπεράσω το γεγονός ότι σήμερα, κατά την άποψη μου. έχουμε τον πιο επικίνδυνο, βάρβαρα ταξικά προσανατολισμένο πρωθυπουργό,
Διευθύνει ένα τρομακτικά απάνθρωπο για τα λαϊκά συμφέροντα, “επιτελικό κράτος”.
Ούτε θα αναφερθώ γενικά κι αόριστα για το ποίημα που μας λένε για το πόσο πολύτιμη θεωρούν την ανθρώπινη ζωή.
Αλήθεια, πληροφορηθήκατε για τα μονόστηλα που υπήρξαν και ανέφεραν για τον νεκρό, εν ώρα εργασίας, από θερμοπληξία, υπάλληλο, του δήμου Καλλιθέας;
Για τον ντελιβερά στην Χαλκίδα που πέθανε κι αυτός από θερμοπληξία ίσως το μάθατε, αφού μια συμβολική ενέργεια λαϊκής αντιβίας του Ρουβίκωνα, στην επιχείρηση του εργοδότη του, έκανε αυτό το εργατικό έγκλημα να μην το φάει το σκοτάδι.
Θα επικεντρωθώ στα τελευταία θύματα που δημιούργησε ο πύρινος όλεθρος.
Χτες και σήμερα διαβάζουμε και ακούμε συνεχώς για τους δυο ιπτάμενους, τον 34χρονο κυβερνήτης καναντερ, Σμηναγό Χρήστο Μουλά και το 27χρονο συγκυβερνήτη, Ανθυποσμηναγό Περικλή Στεφανίδη, που έχασαν την ζωή του δίνοντας τις μάχες με τις φλόγες.
Αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε, όπως τονίζει η ΕφΣυν η οποία συμπληρώνει στο κείμενο της:
«ΤΑ CANADAIR CL-215 άρχισαν να κατασκευάζονται από το δεύτερο μισό της δεκαετίας του ’60. Το μοιραίο αεροσκάφος φτιάχτηκε τη δεκαετία του 1970. Πρόκειται δηλαδή για ένα σκάφος πεπαλαιωμένης τεχνολογίας που δημιουργήθηκε πριν από μισό αιώνα και που λογικά θα έπρεπε να είχε αποσυρθεί. Δεν διαθέτει σύγχρονα μέσα ενεργητικής ασφάλειας και όλα τα όργανα πλοήγησής του βρίσκονται πάνω στον χειριστή που πρέπει να παίρνει πολύ δύσκολες αποφάσεις σε πολύ αντίξοες συνθήκες (καπνός, υψηλές θερμοκρασίες κ.λπ.). Η χώρα μας μετράει δέκα πτώσεις σκαφών αυτού του τύπου από το 1977 ώς σήμερα και έντεκα νεκρούς»
Αν στα παραπάνω συμπληρωθούν και οι αποκαλύψεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ώρες για το πόσο επικίνδυνα είναι για τους χειριστές τους αυτά τα ιπτάμενα μέσα, μπορούμε να μιλάμε δηλαδή ουσιαστικά για δολοφονημένους πιλότους.
Είναι μια από τις περιπτώσεις που ακόμα και η αστική δικαιοσύνη τους παραδέχεται την ευθύνη της εργοδοσίας για την ακαταλληλότητα των “εργαλείων” τα οποία προσφέρει στους εργαζόμενους για την εργασία τους.
Ναι μας σόκαρε και μας γέμισε θλίψη ο θάνατος των δυο παλικαριών, που πάλευαν με τις φλόγες και αμειβόταν τον μήνα λιγότερα με τα όσα παίρνε σε μια μέρα ο Στάσσης της ΔΕΗ.
Κι όμως έτσι είναι.
Διαφορετικά “κοστολογείται” από το κράτος τους η ζωή ενός ενστόλου και ενός απλού πολίτη …
Θα προβληματιστούν τι θα γίνουν η χήρα γυναίκα του και τα ορφανά του; (Δεν ξέρουμε αν έχει γιατί η καθεστωτική δημοσιογραφία πέρασε την είδηση στα ψιλά).
Αλλά το είχε πει ο Μπέρτολ Μπρεχτ: “Αλίμονο στη χώρα που έχει ανάγκη από ήρωες. Μόνο οι κακοί στρατηγοί χρειάζονται ήρωες”, Και το σύστημα τους έχει ανάγκη να κατασκευάσει ήρωες. Ακόμα και αυτοί αν είναι δολοφονημένοι από το ίδιο.
Είναι άχρηστοι….
Κάποιος θα πει: Βάλε ερωτηματικό ν’ αρχίσει ο διάλογος (;)
Είναι άχρηστοι;
Ελάτε λοιπόν να το συζητήσουμε.
Γράψτε τη γνώμη σας.
Συζητήστε το με τους φίλους σας.
Τη γυναίκας σας.
Αλλά…… κάνω μια τρύπα στο νερό.
Έχει σταματήσει ο διάλογος εδώ και καιρό.
Δεν συζητάμε, δεν μιλάμε.
Ακόμα κι αυτό το ΚΚΕ έχει σταματήσει να ….διαλογίζεται.
Έχουν βαρεθεί.
Φαίνεται από τις συγκεντρώσεις….
Από τον κόσμο που τους ακολουθεί.
Κρυφτήκαμε όλοι.
Ο άλλος αλωνίζει.
Έχει το 40% και γαμάει και δέρνει…
Θα τον αφήσουμε;
Γιατί άραγε το συγκρότημα Μαρινάκη στηρίζει τόσο απροκάλυπτα την Αχτσιόγλου;
Λεπτομέρεια, θα πείτε μπροστά στα όσα παρακολουθούμε αυτές τις μέρες,
Μας όμως εντυπωσιάζει ο τρόπος που τα ΜΜΕ του Μαρινάκη, στηρίζουν, την Εφη Αχτσιόγλου
Το Βήμα είχε μια συνέντευξη – αγιογραφία, της Αχτσιόγλου και ένα υποτιθέμενο γκάλοπ που την εμφανίζει μακράν πρώτη στην κούρσα της διαδοχής.
Τα «Νέα» καθόλου διακριτικά κι αυτά, προβάλλουν το συγκεκριμένο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ.
Πραγματικά όμως μας προκαλεί μεγάλη εντύπωση ο τρόπος που το συγκρότημα Μαρινάκη την προβάλλει….
Κάτι που δεν το θεωρούμε τυχαίο.
Ξεχάστε τον ΣΥΡΙΖΑ που ξέρατε…
Χάθηκε κι εκείνος ο Νικόλας (Φαραντούρης).
Από το ΠΑΣΟΚ μεταπήδησε στη ΝΔ η Ζέφη Δημαδάμα ως γ.γ. Ισότητας.
Τη διέγραψε το ΠΑΣΟΚ.
Κάποιες διαγραφές όμως εδώ στην Κεφαλονιά δεν έγιναν ποτέ.
Κάποια στελέχη του ΠΑΣΟΚ που συνεργάστηκαν με τη Ρόδη Κράτσα στην Περιφέρεια.
Και ακόμα συνεργάζονται….
Δεν ….διαγράφτηκαν ποτέ.
Κανείς σ’ αυτή την οργάνωση του ΠΑΣΟΚ δεν έχει πολιτικό φιλότιμο;
Ο Διονύσης Γασπαρινάτος ετοιμάζει δημοτική παράταξη για το Αργοστόλι.
Με την υποστήριξη μάλλον του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Αλέξανδρος Παρίσης ανακοίνωσε ένα κατάλογο υποψηφίων δημοτικών συμβούλων…
Όπως πληροφορήθηκα, άλλοι διαψεύδουν άλλοι τον ….βρίζουν
.
Ο Ανουσάκης καταφέρεται συνεχώς εναντίον του Παρίση…
Ο Παρίσης όμως τον αγνοεί…..
Σιωπή του τάφου σιωπή από τον Θεόφιλο.
Κρατάει κλειστά τα χαρτιά του.
Γιατί;
Τι κρύβει;
Ποια θα είναι η έκπληξη;
Μην είδατε τον Πανάή;
Τον Βουλευτή ντε.
Εχάθη.
Εκδηλώσεις πολλές….
Δεν ξέρεις που να πρωτοπας.
Μακριά από τα πανηγύρια….
Τη βδομάδα αυτή πήγα σε τρεις εκδηλώσεις….
Στην έκθεση ζωγραφικής της Ελευθερίας Βερονίκης.
Στο Θεατρικό Εργαστήρι Παιδιών (έξι έως έντεκα ετών) του Πολιτιστικού Τμήματος Δήμου Αργοστολίου.
Στο Δημοτικό Θέατρο.
Πρώτη φορά είδα το Θέατρο τόσο γεμάτο.
Από παιδιά και γονείς.
Τράβηξα μερικές φωτό και αναχώρησα.
Όχι τίποτ’ άλλο.
Αλλά υπήρχε ο κίνδυνος να μου πει κάποιος γονέας: Γιατί παίρνεις φωτογραφία τα παιδιά ρε;
Μου’χει τύχη γι αυτό αποφεύγω να φωτογραφίζω παιδιά.
Το Σάββατο το βράδυ Βοτανικός Κήπος…
Υψηλού επιπέδου συναυλία.
Υψηλό, σας λέω.
Είδα τον Θανάση Φωκά, τον Γερ. Βεργωτή.
Από την πολιτική ηγεσία του τόπου ουδείς.
Εξάλλου, ήταν τέτοια η ποιότητα αλλά και το παράξενο της μουσικής ερμηνείας….
Που δεν θα το άντεχαν.
Αιφνιδιάστηκα, σας λέω.
Για την …..διαφορετικότητα της συναυλίας. Εδώ
Ιδιαίτερα όταν μιλούσε ο συνθέτης Φίλιππος Τσαλαχούρης
Αισθάνθηκα ότι ζούσα σ’ έναν άλλο χώρο και …….χρόνο.
Δίπλα μου ο Θανάσης Φωκάς το ζούσε, κυριολεκτικά……….
Το εισιτήριο πολύ ακριβό, 20 ευρώ.
Συνέντευξη παραχωρήθηκε για την υπογραφή των Προγραμματικών Συμβάσεων για την αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη.
Παρούσα και η Περιφερειάρχης κ. Ρόδη Κράτσα.
Εκεί ήταν και οι αντιδήμαρχοι.
Έλειπε μόνο η Σάμη.
Ακόμα κι από την Ιθάκη ήρθαν.
Είπε ο Σταύρος Τραυλός ότι θα γράψει βιβλίο για την ….γραφειοκρατία.
Καλά τώρα.
Την Τετάρτη που μας έρχεται θα παρουσιαστεί το βιβλίο “450 χρόνια από τη Ναυμαχία Ναυπάκτου – Ελληνισμό και Ευρώπη”, στο Δημοτικό Θέατρο.
Μάλιστα, το βιβλίο θα διανεμηθεί δωρεάν.
Άλλη μια ήταν της τοπικής δημοσιογραφίας, την εκδήλωση θα την παρουσιάσει ο Δημοσιογράφος (από Αθήνα) Ανδρέας Κωνσταντάτος.
Τώρα που κηδεύτηκε η Μαριάννα Βαρδινογιάννη….
Μπορούμε να πούμε ότι το σημαντικό είναι να βλέπουμε και να κατανοούμε πως βγάζουν τα χρήματα τους οι πλούσιοι….
Και όχι πως τα ξοδεύουν.
Πέθανε λοιπόν κι όλοι βάλθηκαν να της κάνουν την αγιογραφία.
Θέλω να δω το βαθμό που ο προφήτης Τζίμης Πανούσης δικαιώνεται.
Είχε πει κάποτε «έχω βγάλει αρκετά χρήματα αλλά αν έκανα φιλανθρωπίες θα είχα τα δεκαπλάσια»!
Ωχ!!!
«Μετατρέπουν το Παίδων «Αγία Σοφία» σε μαγαζί της Βαρδινογιάνναινας» έγραψε έγκυρο site το Φεβρουάριο.
Ελπίζω να πρόλαβε να φάει από τον πόνο των παιδιών η καλή γριούλα.
Σίγουρα πρόλαβε.
Κάτι τέτοιους κουβαρντάδες τους περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες στην Κόλαση.
Εγώ δεν πιστεύω σε Θεό – Διάολο – Παράδεισο – Κόλαση.
Ούτε οι πλούσιοι.
Αυτοί πιστεύουν μόνο στο χρήμα.
Τζένη Καρέζη.
H αγωνίστρια ηθοποιός.
Τη βδομάδα που πέρασε θυμηθήκαμε την Τζένη Καρέζη.
Πέθανε 27 Ιουλίου το 1992…
Ανακάλυψα τυχαία μια φωτογραφία μαζί με την εθνική μας σταρ την Αλίκη.
Μαζί με τον Μαρκεζίνη την εποχή των μεγάλων ….σφαγών από τη Δικτατορία.
Θέλω μαζί σας να μοιραστώ τις αμφιβολίες μου.
Αρης Πορτοσάλτε και Ψαριανός έλεγαν, από το Ρ/Σ του ΣΚΑΙ, όπως έγραψε ο Κώστας Κωστάκος….. «να μην κάνουμε έτσι γιατί σχεδόν κάθε χρόνο καίγεται η Ρόδος…»
Αν και συχνά κάνω ζαπινγκ, τα λυπάμαι τα ……κανάλια.
Λυπάμαι τον ΣΚΑΪ…….
Κατά’ρχην, οι διαφημίσεις έχουν κυριολεκτικά καπελώσει το πρόγραμμα.
Διαφημίσεις που ούτε καταλαβαίνεις τι διαφημίζουν.
«Περνάνε» έτσι γρήγορα που δεν καταλαβαίνεις πολλές φορές τι προϊόν διαφημίζουν.
Άσε, που στις ειδήσεις με τους υπότιτλους δεν προλαβαίνεις να διαβάσεις.
Παπ, έφυγαν….
Έχουν βρει τις ελληνικές ταινίες και κλείνουν τρύπες στο πρόγραμμα τους.
Ελληνικές ταινίες που τις έχουμε, δει, ξαναδεί, ξαναδεί, ξαναδεί κλπ
Τι μ’ έπιασε τώρα με την TV.
Έχετε διαβάσει ποτέ σε άλλα ΜΜΕ τέτοιες διαπιστώσεις.
Ελάτε τώρα ….οι διαφημίσεις.
Ουφ τα έγραψα και ξαλάφρωσα.
Φίλοι μου μπαίνει ο Αύγουστος….
Θα μου επιτρέψετε να λείψω τον Αύγουστο.
Όχι όλες τις βδομάδες.
Αλλά, βλέπετε, μπαίνουμε σε περίοδο εκλογικής αναμέτρησης στους Δήμους και στην περιφέρεια.
Τελειώνω με μια παράκληση προς τον Δήμο.
Φτιάξτε το Ρολόι στην Καμπάνα.
Έρχονται γκρουπ τουριστών και η ξεναγός αναφέρεται στην ιστορία του ….αλλά αυτό πάει πίσω μιάμιση ώρα.
Πέφτει γέλιο.
Ρεζίλι γινόμαστε….
Και κάτι άλλο…
Με πρακτικές… Μυκόνου λειτουργούν κάποιοι «παραλιάρχες» της Κεφαλονιάς…..
Διώχνουν τους πολίτες πολλά μέτρα από τις επιχειρήσεις τους απειλώντας τους και από πάνω.
Γεια σας
Να περάσετε καλά τον Αύγουστο.
Αλλά……….
«Μη κλαις για μας Ελλάδα».
«Μη κλαις για μένα Αργεντινή» Το 1996, η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Madonna έπαιξε τον ομώνυμο ρόλο στην κινηματογραφική προσαρμογή EVITA του μιούζικαλ και ηχογράφησε την ερμηνεία της στο “Don’t Cry for Me Argentina”. Όποιος την είδε, στη συγκεκριμένη στιγμή της ταινίας που τραγουδάει η Μαντόνα, δεν συγκινήθηκε ή δεν δάκρυσε, λέει ψέματα.
Ρώσοι χορεύουν με μουσική Μικη Θεοδωράκη.
Ένα ροκ εντ ρολ της εποχής μου. (Ελάτε, μη γκρινιάζετε)
ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ & ΡΙΑ ΚΟΥΡΤΗ – Κάθε λιμάνι και καημός (Το κάθαρμα, 1963)