Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Kefalonia News | June 25, 2022

Scroll to top

Top

Η Μπάντα δεν παιάνισε από τότε.

Η Μπάντα δεν παιάνισε από τότε.
KefaloniaNews

Πρόκειται για παλιά φωτογραφία, άγνωστη η ημερομηνία.

 

Ήταν οι εποχές που το ΕΘΚ δημιουργούσε μέσα στην Φιλαρμονική Σχολή.

Ήταν οι εποχές που ο Πρόεδρος Σταύρος Κοκκόλης ενδιαφέρονταν για τον Πολιτισμό για την θεατρική δημιουργία, για τη μουσική….

Για τον αθλητισμό, Πρόεδρος του ΝΟΑ.

Είχε επιτρέψει στο ΕΘΚ να χρησιμοποιεί τους χώρους (όλους) της Φιλαρμονικής.

Ήταν τότε που ο Μαέστρος δίπλα μας βοηθούσε όσο του επέτρεπαν οι άλλες ασχολίες του.

Ξαφνικά, μια ομάδα του ΕΘΚ θέλησε να ασχοληθεί με την ….μουσική.

Βρήκαμε τον Μαέστρο ο οποίος δέχθηκε ευχαρίστως να μας ….διδάξει μουσική.

Ξέρετε, σε κείνο το δωμάτιο που έκανε πρόβα η Μπάντα.

Περνάγαμε απ’ έξω και ακούγαμε να …….παιανίζει.

Ε, έγιναν κάποια μαθήματα και μια μέρα……….. σταματήσαμε….

Μάθαμε τόσα πολλά για την μουσική. (;)

Ο Καημένος ο Μαέστρος κουνούσε το κεφάλι.

Πέρασαν τόσες χρονιές μέσα στη Φιλαρμονική Σχολή.

Δεν θυμάμαι ποιανού ήταν η ιδέα.

Φτιάχνουμε το υπαίθριο θέατρο;

Όλοι φώναξαν «ναιιιιιιιι….».

Υπήρξε η σκηνή από διάφορες δραστηριότητες παλαιότερα…

Ήθελε όμως κάποιες……. επιδιορθώσεις.

Θυμάμαι εκεί είχαν γίνει οι πρώτες εμφανίσεις του ΕΘΚ με Μάκη Βουτσινά, Τζουγανάτο κλπ κλπ….

Στο έργο του Μάριου Πόντικα “Εσωτερικές Ειδήσεις”.

Αγοράσαμε πλίνθους και άρχισε η επισκευή…..

«Λίθοι και πλίνθοι και ξύλα και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα»

Θέατρο να δείτε.

Αφού το χρησιμοποίησε και ο Δημ. Σγούρος, ο μεγάλος αυτός πιανίστας.

(Αν θυμάμαι καλά).

Τέλειωσε………..

Εκεί ανεβάσαμε την επιθεώρηση «Άλλο πράγμα ο Αντρέας» και «Αχαρνής του Αριστοφάνη», τα «Μονόπρακτα του Τσέχωφ», σε σκηνοθεσία Πάνου Βαρδάκου.

Αλλά και το «Οδυσσέα Γύρισε Σπίτι» σε σκηνοθεσία Κίττυ  Αρσένη. .

Μαζί και δίπλα ξετυλίχθηκε η πορεία του Ερασιτεχνικού και του Μαέστρου Μάκη Αποστολάτου.

Τουλάχιστον την περίοδο εκείνη.

Μας παρακολουθούσε και τον παρακολουθούσαμε.

Στην Θεατρική Αίθουσα πάνω (που σήμερα ρημάζει) άρχισε κατά κάποιο τρόπο η Ιστορία του Ερασιτεχνικού Θεάτρου….

Εκεί μέσα στην ίδια αίθουσα τέλειωσε (κατά κάποιο τρόπο) και συνεχίστηκε διαφορετικά.

Στην είσοδο του Θερινού θεάτρου γίνονταν οι πρόβες.

Πολλές πρόβες.

Ήταν το στέκι του Ερασιτεχνικού.

Δεξιά δίπλα στον Μαέστρο ο Σταύρος Κοκκόλης.

Τον Σταύρο Κοκκόλη δεν τον ενοχλούσαν οι δραστηριότητες μας.

Ο Μαέστρος παιάνιζε σε γιορτές και παρελάσεις.

Έφυγε ο Σταύρος Κοικκόλης κι όλα άλλαξαν.

Μαζί και το Θερινό Θέατρο.

Και μετά ήρθαν οι…. κάμπιες.

Πρόεδρος ο Νίκος Φαμπιάτος.

Η είσοδος του Θερινού Θεάτρου γίνεται Καφετέρια.

Το «πολέμησα» αυτό μέσα από το Kefalonia News.

Με πολέμησε κι αυτός, κόβοντας τα email των δραστηριοτήτων, της Φιλαρμονικής Σχολής.

Τόσο δημοκρατικός.

Μέχρι και μήνυση απείλησε ότι θα μου κάνει.

Εκείνο που μου έκανε εντύπωση εκείνη την εποχή, είναι ότι κανείς δεν αντέδρασε από τους πολιτικούς και πολιτιστικούς «παράγοντες» του τόπου.

Σιωπή του τάφου σιωπή.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Νίκος Φαμπιάτος στον ΗΜΕΡΗΣΙΟ, είπε…..

– Στο παρελθόν κατηγορηθήκατε ότι στον επιπρόσθετο χώρο πίσω από τη Σχολή είχατε δημιουργήσει παλαιότερα ένα café-bar και τώρα μία μπυραρία. Θα θέλατε να απαντήσετε σε αυτά;

– Βεβαίως. Από το 1991-1994 που ήμουν έφορος στο Δ.Σ. έκανα μια έκθεση φεύγοντας γιατί είχα κάνει μια προσπάθεια ανακαίνισης, επιδερμικής λόγω έλλειψης χρημάτων, για το θερινό θέατρο που υπάρχει από πίσω. Έλεγα λοιπόν πως αυτό πρέπει να το προσέξουμε ώστε να δημιουργήσουμε έναν οικονομικό πόρο. Έγραφα τότε να προσεχθεί το νομικό καθεστώς του θεάτρου για την έξοδο κίνδυνου που υπήρχε. Φεύγοντας έγινα μάντης κακών διότι αυτή η έξοδος πλέον δεν υπάρχει και έτσι δεν μπορεί να λειτουργήσει ως θέατρο. Έτσι είπα να αξιοποιήσουμε το πίσω μέρος του κτηρίου που όμως δεν έχει καμία σχέση με την Φιλαρμονική και να το μισθώσουμε για να δημιουργήσουμε έναν πόρο για τη Σχολή μας. Εκεί λοιπόν δημιουργήθηκε ένα μαγαζί που αν δεν υπήρχαν τα έσοδα από αυτό δεν θα υπήρχε και η μπάντα μας. Αυτό που μίσθωσα ήταν ένας διάδρομος σκουπιδιών. Δεν έχει καμία σχέση με την Σχολή και δεν μας επηρεάζει πουθενά. Είναι ένας επιπλέον πόρος της Σχολής και μας βοηθάει για να καλύπτουμε τα έξοδα της μπάντας.

Ας κρίνουν άλλοι πόσες αλήθειες λέει.

Η Φιλαρμονική Σχολή έκτοτε σιώπησε.

Η Μπάντα δεν παιάνισε από τότε.

Μια προσπάθεια έγινε με την Αλεξία Μαρτσέλου, αλλά…..

Στην φετινή παρέλαση της «25ης Μαρτίου 1821», είδαμε με έκπληξη την Μπάντα της Φιλαρμονικής Σχολής Κεφαλληνίας να παιανίζει.

Μετά από τόσα χρόνια.

Μάθαμε ότι Πρόεδρος είναι ο Γεράσιμος Βεργωτής.

Από την Ρουμανία ….. προεδρεύει.

Συμπαθάτε με, με την ιστορική μου φλυαρία.

Φίλοι μου με την Ιστορία της Φιλαρμονικής και του ΕΘΚ ….πλησιάσαμε και τον Μαέστρο που μας αποχαιρέτησε την περασμένη βδομάδα.

Καλό Παράδεισο Μαέστρο (αν υπάρχει), εμείς εδώ δεν θα σε ξεχάσουμε.

Μπορεί σε κάποιες ημερομηνίες να κάνω λάθος

Όμως είναι ένα μικρό μέρος της ιστορίας της Μπάντας που διεύθυνε (τότε) ο Μάκης Αποστολάτος και του ΕΘΚ.

Οι φωτογραφίες λένε πολλά.

Αυτά που έζησα 40 χρόνια πριν.

Ωστόσο η απώλεια του Μαέστρου ήταν ένα ΣΟΚ και ΔΕΟΣ

Ωστόσο, οι δραστηριότητες του Μαέστρου δεν σταμάτησαν….

Στράφηκε προς την πολιτική.

Πρόεδρος του Γηροκομείου.

Συνεργάτες του στο Δ.Σ. δεν φέρθηκαν σωστά σε κάποια περίπτωση.

Χρησιμοποίησαν την μέθοδο που λέγεται «Δολοφονία Χαρακτήρα».

Σε ένα δημοτικό συμβούλιο το οποίο δεν έλεγε να τελειώσει.

Απευθύνθηκα προς τον Μαέστρο λέγοντας «θα τελειώσει επιτέλους;»

Από τότε όταν με έβλεπε μου φώναζε «θα τελειώσει επιτέλους;».

Ήταν μόνιμα ο χαιρετισμός του προς το πρόσωπο μου.

Το «ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ» είναι αφιερωμένο στον Μαέστρο Μάκη Αποστολάτο.

Τίποτα άλλο.

Τα κάλαντα έξω από την Εθνική Τράπεζα.

Βίντεο με τον Μαέστρο δεν βρήκα.

Δείτε την Αλεξία Μαρτσέλου….. Συναυλία στην αίθουσα του Θεάτρου της Φιλαρμονικής Σχολής.

Δείτε τον Άγγελο Ι. Πρωτοψάλτη…. Παρέλαση φέτος  στο γιορτασμό τις 25η Μαρτίου 1821 στην Πλατεία Αργοστολίου.

Μαέστρο, καλό σου ταξίδι.