Το ΤΕΕ, η Γέφυρα και η έρευνα για τους τουρίστες.
Βρέθηκα στη σύσκεψη του ΤΕΕ .
Καθυστερημένα..
Ωστόσο, έπεσα πάνω σε ενδιαφέρουσα συζήτηση.
Ανάπτυξη παραθαλάσσιας ζώνης του κόλπου Αργοστολίου.
Την Μελέτη παρουσίασαν οι μηχανικοί: Αγγελική Ανδρεάτου και ο Άγγελος Νακάσης.
Ομολογώ ότι όσα άκουσα πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο.
Χωρίς καμιά βέβαια προοπτική στον μίζερο χώρο που ζούμε.
(Μπήκα κατευθείαν στην ….γκρίνια).
Αλλά, νομίζω ότι ξέρουμε καλά σε τι κράτος ζούμε.
Κανένα έργο δεν γίνεται.
Τίποτα δεν κουνιέται.
Την περασμένη βδομάδα στη συνέντευξη του, ο αντιπεριφερειάρχης παρουσίασε έργα.
Κάποια έργα μικρής εμβέλειας, χρήσιμα, κανείς δεν αμφιβάλει.
Αλλά, το μεγάλο έργο δεν υπήρχε.
Όπως, ένα μεγάλο έργο κάθε νησί.
Είμασταν απ’ έξω απ’ όλα.
Πολιτικό πρόσωπο που τα ξέρεις καλά τα πράγματα.
Και τα γράφει.
Μου είπε ότι στο τέλος του 2011 είμαστε δεύτερη στην Περιφέρεια.
Τώρα τελευταίοι.
Τέλος πάντων, σ’ άλλα θέλω να αναφερθώ.
Πολλά ακούστηκαν στη παρουσίαση αυτή του ΤΕΕ.
Ιδιαίτερα για τη Γέφυρα που ο Σταύρος Τραυλός επιμένει: Είναι πεζόδρομος.
Κι αν δεν το καταλαβαίνουν κάποιοι θα το βροντοφωνάξουμε.
Σιγά Σταύρο μη σου έρθει καμιά «αίτηση θεραπείας».
Θυμάστε τι τραβήξαμε με τους αιθεροβάμονες;
Η Γέφυρα προχωράει, όπως μας είπε ο κ. Κουρής στη συνέντευξη του.
Πιστεύει ότι οι εργασίες συνεχίζονται, μετά την καθυστέρηση με το γνωστό γκρέμισμα.
Προχωράνε, προχωράνε.
Πράγματι, αν ρίξεις μια κλεφτή ματιά περνώντας, καταλαβαίνεις ότι κάτι έχει αλλάξει.
Συζήτησαν να γίνει μια καινούργια Γέφυρα για τα αυτοκίνητα.
Προσωπικά πιστεύω, ότι θα είναι αυτοκτονία κάτι τέτοιο για την πόλη.
Σκεφτείτε, αν δώσουν άδεια να περνάνε τα αυτοκίνητα πάνω από τη Γέφυρα, μετά την αποπεράτωση – λέω τώρα – .
Σκεφτείτε, λέω, το μποτιλιάρισμα στου Αριστοφάνη.
Πανδαιμόνιο θα γίνονταν, έστω κι αν έβαζαν φανάρια.
Η Γέφυρα που πρότειναν να φτιαχτεί, ρωτάω, σε ποιο σημείο;
Καταρχήν θα είναι ιεροσυλία για τον κόλπο του Αργοστολίου και τον Κούταβο.
Για 4 λεπτά το γύρο του Κουτάβου θα χαλούσαμε ένα σωρό λεφτά.
Λάθος η συζήτηση ενός τέτοιου θέματος.
Ειπώθηκαν κι άλλα για την ανάπτυξη της περιοχής του Κουτάβου, στη Νερομάνα, τους πεζόδρομους, αλλά και για την Μαρίνα.
Το άστοχο της περίπτωσης αυτής, της γνωστής Μαρίνας, που το παραδέχθηκαν και οι ίδιοι οι εμπνευστές του.
Πρότεινε ο Σταύρος διαμόρφωση του χώρου στον κόλπο του Αργοστολιού, μπροστά στην πόλη για ελλιμενισμό κότερων και μικρών σκαφών.
Θα είναι για τους τουρίστες εύκολη η πρόσβαση στην πόλη και τα μαγαζιά.
Δεν γνωρίζω, αν όλη αυτή τη συζήτηση θα μας δοθεί, αν έχει μαγνητοφωνηθεί.
Αν δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο είναι…..έγκλημα.
Στη συνέχεια ο Σταύρος Τραυλός έκανε πολλά παράπονα για τα δεινά που τραβάει η Νομαρχιακή με την έδρα της.
Πότε στην Κέρκυρα, πότε στην Πάτρα.
Και…..
Δουλειά δεν γίνεται.
Πολλά τα παράπονα.
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω τη συζήτηση από την αρχή.
Θα την είχα μαγνητοφωνήσει οπωσδήποτε.
Συναντήσεις εργασίας γίνονται στην Κεφαλονιά.
Και τα ΜΜΕ δεν τα προσκαλούν.
Εν κρυπτώ.
Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Valorization of the Common Identity around the Stone – VIS” στο οποίο συμμετέχει ο Δήμος Κεφαλονιάς.
Μαζεύτηκαν λοιπόν στο θέατρο και τα συζήτησαν.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα για την «πέτρα» στην Παλική.
Επιστημονικά το λένε ως εξής: «Αξιοποίηση της κοινής ταυτότητας γύρω από την πέτρα- VIS»
Στα κρυφά λοιπόν, τους μαζεύει ο κ. Ευάγγελος Κεκάτος.
Ασφαλώς οι ξένοι που πήραν μέρος θα απορούσαν.
Μα καλά δεν υπάρχουν δημοσιογράφοι σ’ αυτή το νησί;
Δεν γνωρίζω αν στάλθηκαν προσκλήσεις σε άλλα ΜΜΕ.
Τουλάχιστον σε μένα δεν ήρθε καμία πρόσκληση.
Έτσι, Ευάγγελε, στα κρυφά, για να μην σας κράξουν που εδώ ο κόσμος χάνεται και σεις ασχολείστε με τις ….πέτρες.
Μπράβο σας.
Εύγε!!!!!
Για την έρευνα…… πως μας βλέπουν οι τουρίστες που μας επισκέπτονται και προέρχονται από τα κρουαζιερόπλοια.
Απ’ όταν κατεβαίνουν από το πλοίο μέχρι που επιστρέφουν.
Υπήρχε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο προσπαθούσαν να απαντήσουν.
Όπως είπε ο κ. Πολυκαλάς Επίκουρος καθηγητής στο ΤΕΙ, που παρουσίασε τη έρευνα.
Είχαν πολλές δυσκολίες.
Δεν απαντούσαν όλοι.
Άλλοι δεν προλάβαιναν.
Δεν παρακολούθησα τη συζήτηση μετά το τέλος της ομιλίας του κ. καθηγητή.
Αλλά, θα τον ρωτούσα, κατά πόσο είναι έγκυρη η έρευνα με τόσες δυσκολίες.
Τα συμπεράσματα που βγάζεις με τόσο μικρό ποσοστό συμμετοχής, δεν νομίζω ότι παρέχει εγκυρότητα στην έρευνα.
Επίσης θα ήθελα να επισημάνω.
Προς το τέλος ο κ. καθηγητής μιλούσε για επενδυτές για ….ιδιώτες.
Που θα θα θα θα μπορούσαν να κάνουν την επένδυση.
Δηλαδή να κατασκευάσουν κι άλλο μπαστούνι.
Ή να δοθεί το ήδη υπάρχον σε ιδιώτη.
Δεν ξέρω αν όλ’ αυτά συζητήθηκαν.
Αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι απαράδεκτο να τα αναφέρεις σε μια τέτοια έρευνα.
Έχω ελλιπή ενημέρωση. Λυπάμαι.
Αναφέρομαι για όσα παρακολούθησα.
Και κάτι άλλο.
Οι επισκέπτες είναι δυσαρεστημένοι με τα ταξί, τα λεωφορεία, γενικώς με τις συγκοινωνίες, τα μαγαζιά είναι κλειστά.
Προσωπικά αμφιβάλλω αν επισκέπτονται και τους αρχαιολογικούς χώρους.
Όταν κοτζάμ Κάστρο είναι κλειστό……
Για τα μαγαζιά, δεν ξέρω, αλλά τα κρουαζιερόπλοια έρχονται πρωί Τετάρτης και Πέμπτης.
Δεν τους φτάνει τόση ώρα βόλτας στο Αργοστόλι;
Δεν είναι μεγάλη η πόλη.
Κλείνω με την εξής καταγγελία.
Όλοι γνωρίζουμε ότι το Αργοστόλι έχει καταντήσει η χειρότερη πόλη με τη αυθαιρεσία των πάντων.
Μιλάω για την κυκλοφοριακή αυθαιρεσία.
Κάθε πρωί σε όλους τους δρόμους πρόσβασης στο Αργοστόλι γίνεται το έλα να δεις.
Εκείνα τα λεωφορεία που μεταφέρουν τους μαθητές σταματούν για να αποβιβάσουν τα παιδιά όπου γουστάρουν.
Ιδιαίτερα στη Λάσση.
Σε ποια πόλη στον κόσμο όχι στην Ελλάδα, τα απορριμματοφόρα αδειάζουν τα σκουπίδια από τους κάδους 8.00 το πρωί όταν όλοι προσπαθούν να φτάσουν στις δουλειές τους;
Ιδιαίτερα κόβοντας την ροή της κυκλοφορία στη Λάσση.
Προχθές είχε γεμίσει ο δρόμος αυτοκίνητα και πούλμαν κόρναραν, φώναζα σιχτίριζαν τον οδηγό του απορριμματοφόρου.
Πές μου ορέ κύριε υπεύθυνε αντιδήμαρχε, που; σε ποια πόλη γίνονται όλ’ αυτά;
Σιγά τώρα μην πάρω απάντηση.
Αυτά φίλοι μου.
Καλό ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο