ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ, ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ.
Συνεδρίασε χθές Δευτέρα 03-02-14 το Δ.Σ Ιθάκης ύστερα από σχετικό αίτημα των τριών συνδυασμών της αντιπολίτευσης και πήρε σημαντικές αποφάσεις σχετικά με την ετοιμότητα του Δήμου όσον αφορά το σχέδιο ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ και την συμπαράσταση στους δοκιμαζόμενους κατοίκους του Ληξουρίου.
Οι επικεφαλής των δημοτικών συνδυασμών Αθαν. Λιβιτσάνης, Χρ. Σκληρός και Νων. Μαυροκέφαλος πρότειναν στο Δ.Σ και έγιναν ομόφωνα δεκτά τα εξής:
1.Ο Δήμος Ιθάκης θα προβεί σε συμβολική χρηματική δωρεά ύψους 10.000,00 ευρώ προς το Δήμο Κεφαλονιάς με σκοπό, αποκλειστικά την ανακούφιση των δοκιμαζόμενων κατοίκων.
2.Ο Δήμος θα αποστείλει τρόφιμα στους κατοίκους του Ληξουρίου, ύστερα από συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία της Περιφέρειας.
3. Οι δομές του Δήμου, Κ.ΑΠ.Η και ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ θα μεριμνήσουν για τη συλλογή τροφίμων για τους σεισμόπληκτους.
4.Ο Δήμος θα ενημερώσει άμεσα με κάθε τρόπο τους κατοίκους της Ιθάκης ,σχετικά με τους χώρους συγκέντρωσης των κατοίκων σε περίπτωση εκδήλωσης ακραίων φαινομένων και με τα τηλέφωνα των υπεύθυνων συντονιστών.
5.Το Δ.Σ ζητάει από τους αρμόδιους ,υπουργεία , ασφαλιστικούς οργανισμούς και τράπεζες, να προχωρήσουν στην αναστολή πληρωμών για ένα έτος για τους κατοίκους και της Ιθάκης.
6.Επίσης το Δ.Σ ζητάει από τα αρμόδια υπουργεία:
Α.Να προχωρήσουν άμεσα στη στελέχωση του Κ.Υ Ιθάκης με γιατρούς και λοιπό προσωπικό.
Β.Να εξασφαλίσουν το απαραίτητο προσωπικό για την αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών της Πυροσβεστικής ,της Αστυνομίας και του Λιμενικού στην Ιθάκη.
Γ.Για το κρίσιμο διάστημα των επόμενων τριών μηνών, να λειτουργήσει η ακτοπλοϊκή γραμμή Ιθάκη -Σάμη -Πάτρα, με διανυκτέρευση του πλοίου στην Ιθάκη.
7. Την προμήθεια όλων των απαραίτητων υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική λειτουργία σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης του Κέντρου Υγείας, της Πυροσβεστικής και των άλλων υπηρεσιών αλλά και του τομέα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ιθάκης.
8. Τέλος το Δ.Σ ενέκρινε τη διάθεση όλων των απαιτούμενων πιστώσεων για την υλοποίηση των παραπάνω δράσεων.