Για το κάλεσμα του Υπουργείου σε συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και το Υπουργείο Παιδείας, παίζουν ακόμα ένα επεισόδιο στο διάλογο παρωδία για την Παιδεία. Καλούν αυτή τη φορά τους Συλλόγους Διδασκόντων, να πάρουν μέρος στο διάλογο, να συνεδριάσουν και να στείλουν τις προτάσεις τους στην Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου.
Είναι πραγματικά πρόκληση, τη στιγμή που η κυβέρνηση δεν ικανοποίησε κανένα από τα αιτήματά μας, στις δεκάδες κινητοποιήσεις και παραστάσεις του κλάδου από την αρχή της χρονιάς, στο Υπουργείο, τις Διευθύνσεις Εκπ/σης, τις Περιφερειακές Δ/νσεις, να έρχεται ξανά, αυτή τη φορά στους Συλλόγους Διδασκόντων και να ζητά διάλογο. Και όχι μόνο αυτό. Όλο αυτό το διάστημα, του υποτιθέμενου διαλόγου, η κυβέρνηση, ψήφισε τροπολογία που επί της ουσίας καταργεί τα Τμήματα Ένταξης, κατήργησε την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη για τα Λύκεια, που ή ίδια είχε ψηφίσει, με εγκυκλίους της καταργεί την Ενισχυτική και στα Δημοτικά, προχωρά σε υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών κ.ά. Ο ίδιος ο Υπουργός δηλώνει ότι δε θα καλυφθούν όλα τα κενά για το 2016.
Επιπλέον, η κυβέρνηση έχει ψηφίσει και αποδεχτεί τις προτάσεις της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση, το λεγόμενο «εξορθολογισμό», που σημαίνει: Αλλαγή στην αναλογία μαθητή-εκπαιδευτικού ανά τάξη. Νέες συγχωνεύσεις και συμπτύξεις τμημάτων. Αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Κινητικότητα και ευελιξία. Ο ίδιος ο υπουργός ανήγγειλε στην τελευταία συνάντηση με ΔΟΕ – ΟΛΜΕ την «εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας με νέα νομοθετική ρύθμιση».
Σε μια περίοδο που η κυβέρνηση επιταχύνει το βηματισμό της για να περάσει τα αντιλαϊκά μέτρα και τις δεσμεύσεις του 3ου μνημονίου που όλοι μαζί (ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ – ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΠΟΤΑΜΙ) στήριξαν, ρίχνει διάφορα προπαγανδιστικά πυροτεχνήματα για να θολώσει το τοπίο. Στόχο έχουν να αποσπάσουν την ανοχή των εργαζομένων στα μέτρα σφαγιασμού που έχουν ήδη δρομολογήσει.
Οι εκπαιδευτικοί, τα σωματεία μας και οι σύλλογοι διδασκόντων δεν θα γίνουμε το φόντο στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης. Οι εργαζόμενοι που έχουμε ματώσει τα προηγούμενα χρόνια δεν θα δώσουμε τη συναίνεση μας για μας ρίξουν ακόμα πιο βαθιά στο λάκκο της αντιλαϊκής πολιτικής.
Κανένας σύλλογος διδασκόντων να μην ενταχθεί στο σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας, να μην συμμετάσχει στο διάλογο απάτη της κυβέρνησης.
Δεν κάνουμε βήμα πίσω από την απαίτηση να ικανοποιηθούν εδώ και τώρα οι διεκδικήσεις μας:
- Πάρτε πίσω το νόμο λαιμητόμο. Καμιά νέα περικοπή στις συντάξεις, επαναφορά στα επίπεδα του 2009. Να πληρώσουν το κράτος και η μεγαλοεργοδοσία για τα ελλείμματα στα Ταμεία. Επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης. Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων και των τριών μνημονίων που μειώνουν συντάξεις και παροχές. Όρια ηλικίας στα 60 χρόνια για τους άνδρες, στα 55 για τις γυναίκες, στα 55 και 50 αντίστοιχα για τα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα.
- ΚΑΤΩ στο νέο μισθολόγιο – φτωχολόγιο. Κάλυψη των απωλειών μας, αυξήσεις στους μισθούς μας με βάση τις σύγχρονες ανάγκες μας, κατάργηση της φοροληστείας του ΕΝΦΙΑ κ.τ.λ
- Κάλυψη όλων των κενών εδώ και τώρα! Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. Διεκδικούμε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά, μισθολογικά δικαιώματα για τους αναπληρωτές και τους ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς. Καμιά τάξη πάνω από 20 παιδιά.
- Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη γονιών και εκπαιδευτικών για λειτουργικά έξοδα του σχολείου, αποκλειστική χρηματοδότηση των σχολείων από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και τις Σχολικές Επιτροπές.
- Κανένα παιδί έξω από τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση. Δίχρονη Προσχολική Αγωγή, Ενιαίο 12χρονο Σχολείο για όλα τα παιδιά.
- Να λειτουργήσουν επιτέλους τώρα και πλήρως όλες οι δομές γενικής και ειδικής αγωγής!
- Να ξεκινήσει τώρα η ΠΔΣ για το Λύκειο, ειδικά για τους μαθητές που δίνουν Πανελλήνιες, και η Ενισχυτική στα Γυμνάσια αλλά και να διευρυνθεί στα Δημοτικά, για όλα τα παιδιά που την έχουν ανάγκη.
Αργοστόλι 29/02/2016
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
Ο Πρόεδρος | Η Γενική Γραμματέας |
Γεωργόπουλος Διονύσης | Ποταμιάνου Σοφία |