Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Kefalonia News | February 9, 2025

Scroll to top

Top

Για να τελειώνουμε μ’ αυτό το …. “πράγμα”.

Για να τελειώνουμε μ’ αυτό το ….   “πράγμα”.
KefaloniaNews

«Αφού επιβίωσαν η Ακρόπολη και ο Παρθενώνας θα επιβιώσετε κι εσείς!» Έτσι καθησύχασε η Λαίδη Γκάγκα το κοινό που την αποθέωσε στο Ολυμπιακό Στάδιο. Όπως ο Παρθενώνας άντεξε παρά την ανατίναξή του από τον ενετό δόγη Μοροζίνη, πριν από 350 χρόνια, έτσι και οι Έλληνες θα αντέξουν το βομβαρδισμό τους από τις μνημονιακές κυβερνήσεις, έστω κι αν επιβιώσουν σε ερειπιώδη κατάσταση!

Θερμά συγχαρητήρια πρέπει να δώσει ο Σαμαράς στην αμερικανίδα «περφόρμερ», αφού με το σόου της επιβεβαίωσε τους πρωθυπουργικούς ισχυρισμούς που διατυπώνονται κάθε φορά μετά την επιστροφή του από μια σύνοδο στο εξωτερικό ή μια συνάντησή του με ξένους πολιτικούς ηγέτες: το κύρος της Ελλάδας έχει φτάσει σε πρωτόγνωρα ύψη, μας δέχονται ως ισότιμους συνομιλητές, η Ελλάδα ξαναβρήκε τη χαμένη αξιοπιστία της και άλλα ηχηρά παρόμοια. Ίσως η πλήρης δικαίωση του Σαμαρά θα ήταν μια συναυλία της Λαίδης στην Αμφίπολη, έμπροσθεν του τύμβου. Γιατί όχι; «Η Ελλάδα είναι η χώρα της δημιουργίας και της έμπνευσης εδώ και αιώνες» ούρλιαξε η αοιδός, που δεν δίστασε να τυλιχτεί με μια ελληνική σημαία που κάποιος ενθουσιώδης θεατής είχε εκσφενδονίσει στο «στέιτζ». Αρκετές φορές η Λαίδη απευθύνθηκε στο κοινό στα ελληνικά, λέγοντας «Σας αγαπώ… Μωράκι… φιλάκια». Μήπως και ο Ζακ Ρογκ, πριν από δέκα χρόνια, δεν είχε κραυγάσει από το μικρόφωνο του ίδιου γηπέδου «Ευχαριστούμε, Αθήνα, ευχαριστούμε, Ελλάντα» – και ας μη μας βγήκε σε καλό. Δεν ξέρουμε αν οι φιλοφρονήσεις και οι κολακείες της καλλιτέχνιδας προς το κοινό της επαναλαμβάνονται σε κάθε χώρα όπου δίνει συναυλία.

Η Λαίδη Γκάγκα είναι κλασικό (και γιατί όχι ταλαντούχο) δείγμα του παγκόσμιου κατώτερου κοινού παρονομαστή, προϊόν μιας γιγάντιας διαφημιστικής εκστρατείας και μιας μουσικής βιομηχανίας που προσφέρει χάντρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς όπου γης. Η παρουσία της σε μια Ελλάδα που καταρρέει, και μάλιστα στις μέρες της επετείου της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα, συμβολίζει τις τελευταίες ημέρες της μνημονιακής Πομπηίας.