Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Kefalonia News | December 5, 2024

Scroll to top

Top

Τα κενά και τα πλεονάσματα για μεταθέσεις – προσλήψεις.

Τα κενά και τα πλεονάσματα για μεταθέσεις – προσλήψεις.
KefaloniaNews

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ – ΙΘΑΚΗΣ

Η θέση μας:

Εμείς θεωρούμε ότι τα κενά των μεταθέσεων πρέπει να προσδιορίζονται μέσα από μια διαδικασία αδιάσπαστα συνδεδεμένη με τη διαμόρφωση νέων οργανικών θέσεων, με βάση ενιαία, συγκεκριμένα και διαφανή κριτήρια.

Αυτά τα κριτήρια είναι τα εξής:

  1. 20 μαθητές ανά τμήμα γενικής παιδείας, 15 μαθητές στα τμήματα του προσανατολισμού και 10 μαθητές στα εργαστήρια.

Με αυτόν τον τρόπο βελτιώνονται οι συνθήκες εκπαίδευσης στους μαθητές με βάση τις πραγματικές σύγχρονες ανάγκες. Η βελτίωση αυτή απαιτεί περισσότερες οργανικές για τους συναδέλφους, δηλαδή κατακόρυφη αύξηση στον αριθμό τόσο των διοριζόμενων όσο και των μετατιθέμενων συναδέλφων.

Αυτή η θέση δεν τηρήθηκε, αφού με βάση την πολιτική που συνεχίζει και η νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ οι υπολογισμοί έγιναν με τα περσινά τμήματα και ενώ υπάρχουν σχολεία όπου πάνω από 25 μαθητές στοιβάζονται σε αίθουσες κλουβιά.

  1. Να δοθούν όλα τα διευθυντικά κενά οργανικά, κάθε θέση που μένει κενή λόγω μετάθεσης ή συνταξιοδότησης να δίνεται οργανικό κενό άμεσα, να συνυπολογίζονται σχολεία – ομάδες σχολείων – περιοχή στα κενά ώστε να ζητούνται όλες οι αναγκαίες προσλήψεις – χωρίς εκπτώσεις.

Για μια ακόμα φορά χρησιμοποιήθηκε από τη διοίκηση για την αποδοχή των πλεονασμάτων το πρόσχημα: «δίνουμε τα πλεονάσματα για να γίνουν μεταθέσεις». Επανειλημμένα τονίσαμε ότι τα πλεονάσματα δεν συνεπάγονται καμιά διευκόλυνση για τους συναδέλφους που επιθυμούν να μετατεθούν, αφού οι μεταθέσεις γίνονται αποκλειστικά βάσει κενών (στην περιοχή μετάθεσης) και μορίων των αιτούντων. Όμως για ποιους πίνακες συζητούμε όταν:

α. Για τον υπολογισμό των κενών δεν ελήφθη υπόψη καν ο Τομέας  Υγείας των ΕΠΑΛ, αφού δεν είχε ούτε ακόμα έχει τεθει σε πλήρη λειτουργία.

β. Τα ειδικά σχολεία εξαιρούνται από τους πίνακες, ενώ δεν λειτούργησαν μια σειρά τμήματα ένταξης.

γ. Δεν λογαριάζονται παντού και ενιαία τα εργαστήρια σε φυσικούς, πληροφορικούς και δεν υπάρχει καμία ρύθμιση για τα αντίστοιχα της τεχνολογίας.

δ. Έχουμε 30.000 εκπαιδευτικούς που έφυγαν με συνταξιοδότηση από το 2009 και δεν αναπληρώθηκαν κι ούτε προβλέπεται να αναπληρωθούν, μέσα από μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Απαγορεύτηκε ουσιαστικά η συζήτηση για τις αναγκαίες ιδρύσεις – αναβαθμίσεις σχολείων (πχ ειδικό γυμνάσιο), πετιούνται στον καιάδα οι αναπληρωτές, ρευστοποιείται το αναλυτικό πρόγραμμα. Οι ελλείψεις στα σχολεία συζητιέται να καλυφθούν με φαντάρους ή κοινωφελή εργασία και γίνεται προσπάθεια να λειτουργήσουν σαν μοχλός για συμπτύξεις – καταργήσεις τμημάτων.

Στη βάση όλων των παραπάνω οι αιρετές του ΠΑΜΕ καταψήφισαν  τη διαδικασία εξαγωγής πινάκων κενών –πλεονασμάτων τονίζοντας ότι κανείς συνάδελφος δεν περισσεύει. Πόσο μάλλον που το πλαίσιο της κινητικότητας, με όποιες τροποποιήσεις κάνει η νέα κυβέρνηση, αποτελεί στοιχείο των αναδιαρθρώσεων στο πλαίσιο της ΕΕ και των συμφωνιών με τους δανειστές.

Μαζικοί διορισμοί τώρα!!!!! ¨Ολοι οι συνάδελφοι με οργανική θέση!!!!

Ενδεικτικό της απαράδεκτης κατάστασης είναι ότι ακόμη και εκεί που η σχολική χρονιά έκλεισε με κενά που δεν καλύφθηκαν (πχ θεολόγοι, οικονομολόγοι στο Αργοστόλι) παρουσιάζονται πλεονάσματα ή κανένα έλλειμμα. Κρύβεται καλά πως όχι μόνο δεν πλεονάζουν συνάδελφοι αλλά και χρειάστηκαν τριάντα περίπου αναπληρωτές χωρίς πλήρη κάλυψη των αναγκών. Κι αυτά συμβαίνουν όταν το ΕΕΕΕΚ στα Φαρακλάτα έκλεισε με επτά κενά τη χρονιά χωρίς αυτό να φαίνεται πουθενά!!!

ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΕΝΩΝ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΠΥΣΔΕ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ-ΙΘΑΚΗΣ

Ειδικότητα Κεφαλονιά Ιθάκη
Θεολόγοι 1 πλεόνασμα  
Φιλόλογοι 1 πλεόνασμα 1 έλλειμμα
Μαθηματικοί   1 πλεόνασμα
Γαλλικής 4 πλεονάσματα  
Αγγλικής 2 πλεονάσματα  
Γερμανικής 1 πλεόνασμα 1 πλεόνασμα
Οικονομολόγοι   1 έλλειμμα
Φυσικής Αγωγής 4 πλεονάσματα 2 πλεονάσματα
Οικιακής Οικονομίας 2 ελλείμματα  
Μουσικής 1 έλλειμμα  
Πολιτικοί Τοπογράφοι ΠΕ17   1 πλεόνασμα
Ηλεκτρολόγοι-Ηλεκτρουργοί-Μηχανουργοί ΠΕ17 1 έλλειμμα  
Ναυτ. Μαθ.(πλοίαρχοι)   1 έλλειμμα
Οχημάτων ΤΕΙ 1 έλλειμμα  
Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ 1 πλεόνασμα  
Φυσικοί 2 πλεονάσματα 1 πλεόνασμα
Βιολόγοι 1 έλλειμμα 1 έλλειμμα
Γεωλόγοι 1 έλλειμμα  

Συνάδελφοι! Στην παραπάνω διαδικασία, κάναμε αυτό που ανταποκρίνεται στα συμφέροντα των συναδέλφων, των μαθητών και των γονιών τους και κινηθήκαμε με βάση τις αποφάσεις του συνδικαλιστικού μας οργάνου.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι το εκπαιδευτικό σύστημα είναι βαθειά αντιλαΐκό, ταξικό και αντιστρατεύεται την ολοκληρωμένη μόρφωση. Κι αυτό δένεται αναπόσπαστα με τον αδιόριστο και ελαστικοποιημένο εκπαιδευτικό που ταλαιπωρείται κακοπληρωμένος, μετακινούμενος ακόμη και σε πέντε – έξι σχολεία, χωρίς οδοιπορικά και με 650 ευρώ. Είναι φανερό ότι κριτήριο πρέπει να γίνουν οι σύγχρονες ανάγκες για μόρφωση και εργασία, κόντρα στην πολιτική κεφαλαίου – ΕΕ κι όσων την υπηρετούν με τα μνημόνια διαρκείας και τα συνεχή αντιλαϊκά μέτρα.

Αργοστόλι 17/6/2015

Πεντογάλου Διονυσία — Μεμελετζόγλου Ελένη.

(αιρετές με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

που στηρίζει το ΠΑΜΕ)