Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Kefalonia News | March 3, 2021

Scroll to top

Top

Συνεδρίασε η Τουριστική Επιτροπή Δήμου Αργοστολίου.

Συνεδρίασε η Τουριστική Επιτροπή Δήμου Αργοστολίου.
KefaloniaNews

Συνεδρίασε την Παρασκευή το απόγευμα η Τουριστική Επιτροπή Ανάπτυξης, Προβολής & Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Αργοστολίου. Μίλησαν πρώτοι, ο Νικόλαος Κουρκουμέλης και ο Σταύρος  Κορκός Κουρής. Το θέμα αφορούσε το Σχέδιο της Τουριστικής Επιτροπής. Ομιλίες και συζήτηση θα’λεγα υψηλού επιπέδου, με κορύφωση οι ομιλίες όσων παραβρέθηκαν. Υπήρξε μεγάλος προβληματισμός για τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν με την πανδημία, ωστόσο όπως ειπώθηκε παρατηρείται μια αισιοδοξία όσον αφορά την προώθηση των ταξιδιωτών να επισκέπτονται την Κεφαλονιά αλλά και η Κρουαζιέρα το 2021. Για την κρουαζιέρα για ενημέρωση ειπώθηκε ότι το ποσό που δαπανάει ένας επιβάτης ήταν το 2019  385 δολάρια και αντίστοιχα σε κάθε λιμάνι που επισκέπτεται 100 δολάρια.

Οι Μακροχρόνιοι στόχοι είναι η διαχρονική και σταθερή αύξηση των αφίξεων σε ετήσια βάση. Αύξηση της κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης των τουριστών που επισκέπτονται την Κεφαλονιά. Επέκταση της τουριστικής περιόδου. Ορθολογική και διαχρονική ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού. Υπεύθυνη βιώσιμη τουριστική Ανάπτυξη με εφαρμογή καλών πρακτικών και καθορισμό προτεραιοτήτων.

Τα  συμπεράσματα και το όραμα, που συζητήθηκε προς το τέλος, ειπώθηκε ότι το 2021 θα ενισχύσουν το brand Kefalonia εστιάζοντας στον πυρήνα του και εφαρμόζοντας παντού το slogan /tagline μας. Αυτό θα βοηθήσει να προβάλουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά της Κεφαλονιάς με εξαιρετικό τρόπο.  Βελτίωση των δικών μέσων επικοινωνίας. Τροφοδότηση τους, με ενδιαφέρον σχετικό συνεχόμενο περιεχόμενο με εστίαση στο storytelling. Στόχευση στις ομάδες στόχους Θάλασσα – ήλιος, Φύση, Οικογένεια. Προβολή θεματικών προϊόντων με εστίαση στην “Φύση” και στην “Γαστρονομία”.  Συμμετοχής σε εκθέσεις και προσέγγιση διαμορφωτών αποφάσεων για την κρουαζιέρα. Στόχευση στην ενίσχυση της Γερμανικής Αγοράς (Άνοιγμα – Αναγνωσιμότητα). Εστίαση στο “Recommendation marketing” και χρησιμοποίηση των επαναλαμβανόμενων φανατικών πιστών επισκεπτών του νησιού μας ως πρεσβευτές.

Όλες  οι δράσεις που περιγράφονται, δεν περιορίζονται μόνο μέσα στο 2021, χαρακτηρίζονται από μια διαχρονικότητα, θα εμπλουτιστούν και θα συνεχιστούν και τα επόμενα χρόνια. Χρειάζεται χρόνος συνεχής προσπάθεια και εστίαση στην στρατηγική μας προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας.  Βοήθησε για αυτή τν παρουσίαση ο Άγης Κονιδάρης Επίκουρος Καθηγητής στην εταιρεία Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας.

Συμμετείχαν: Ο  αντιδήμαρχος Διον. Μινέτος, ο Σπ. Γαλιατσάτος, η Μαρίνα Βεργωτή, ο Ανδρέας Παντελιός, ο Θεοδ. Λιναρδάτος, ο Γερ. Τιμοθεάτος, ο Αλ. Παντελειός, ο Διον. Τρωιάννος, ο οποίος δημιούργησε μια μικρή “αναταραχή” με αντίδραση του Τιμοθέατου για όσα είπε. Ζήτησε την αναθεώρηση  της λειτουργίας της Επιτροπής. Επίσης μίλησαν, ο Σπ. Κατσούρης, η Αθηνά Μεταξάτου ο Μιχ. Κόμης, ο Αθ. Καραπέτσας, ο Δημ. Ατσάρος κ.ά.

Ειπώθηκε ότι και οι άλλοι Δήμου θέλουν να συμμετάσχουν στην Τουριστική Επιτροπή. Τουλάχιστον για τον Δήμο Ληξουρίου δεν ισχύει, ως φαίνεται, γιατί το θέμα συγκρότησης Τουριστικής Επιτροπής Ληξουρίου  συζητήθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου με εισηγητή τον Μάκη Γαλανό.