Δυναμικές παρεμβάσεις στην Α/Βάθμια και της Β/Βάθμια Εκπαίδευση, της ΕΛΜΕ-ΚΙ.
Την αντίδραση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ενωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Κεφαλληνίας/Ιθάκης προκάλεσε η διακίνηση ενός εγγράφου από τη Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού προς τα Δημοτικά Σχολεία του Αργοστολίου, μέσω του οποίου οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν σε ποιο Γυμνάσιο επιθυμούν να γραφτούν κατά σειρά προτίμησης. Η ενέργεια αυτή καταγγέλθηκε ως παράνομη και απαράδεκτη από την εκπαιδευτική κοινότητα και την Ενωση Γονέων καθώς θεωρούν ότι με αυτό τον τρόπο οι μαθητές θα μπουν στη διαδικασία αξιολόγησης των σχολείων, με συνέπεια να δημιουργηθούν σχολεία πρώτης και δεύτερης κατηγορίας.Γι αυτό το λόγο, πραγματοποίησαν παραστάσεις διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, απαιτώντας από τους Διευθυντες, Θοδωρή Μπαγιώκη και Δημήτρη Μαρκάτο, αντίστοιχα, την απόσυρση του συγκεκριμένου εγγράφου και την εφαρμογή γεωγραφικών κριτηρίων για την κατανομή των μαθητών στα Γυμνάσια, όπως ισχύει και στα Δημοτικά. “Ζητήσαμε να εφαρμοστεί μια διαδικασία τέτοια που να κατοχυρώνει τη μη διαφοροποίηση, τη μη αξιολόγηση, τη μη κατηγοριοποίηση, τη διασφάλιση του μορφωτικού αγαθού για όλα τα παιδιά αλλά και τη διασφάλιση της οργανικότητας των σχολείων, τα οποία δεν μπορούν να καθορίζονται κατά το δοκούν και με όρους αγοράς και μάνατζμεντ” δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ-ΚΙ, Διονύσης Γεωργόπουλος.
Να σημειωθεί ότι ο κ. Μπαγιώκης δήλωσε άγνοια για το θέμα της διακίνησης του συγκεκριμένου εγγράφου στα Δημοτικά Σχολεία ενώ ο κ. Μαρκάτος υπογράμμισε ότι αυτή η διαδικασία ακολουθείται εδώ και χρόνια από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μετά τις αντιδράσεις που υπήρξαν θα φροντίσει τελικά ώστε να μην εφαρμοστεί. Παράλληλα, η ΕΛΜΕ-ΚΙ έθεσε ακόμα στους Προίσταμένους το θέμα της ασφάλειας των σχολικών υποδομών που δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα για την αντισεισμική θωράκιση τους αλλά και το πρόβλημα των απλήρωτων υπερωριών που υποχρεώνονται να κάνουν εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Μιχάλης Ανδρεαδάκης