Διεθνής Έκθεση Κρουαζιέρας Μεσογείου Seatrade Cruise Med Malaga
Στις 14-15 Σεπτεμβρίου , πραγματοποιήθηκε , στην Μάλαγα της Ισπανίας , το διεθνές συνέδριο και έκθεση κρουαζιέρας για τα λιμάνια και προορισμούς της Μεσογείου.
Στην τόσο σημαντική αλλά και επίκαιρη έκθεση για το παγκόσμιο αλλά και τοπικό γίγνεσθαι για θέματα θαλάσσιου τουρισμού και κρουαζιέρας , συμμετείχε εκ μέρους της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Αργοστολίου, το μέλος της, Πλοίαρχος Ηλία Στεφανάτος , ειδικός στα θέματα κρουαζιέρας και θαλάσσιου τουρισμού .
Στο πλαίσιο της έκθεσης και του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν πληθώρα συναντήσεων με εκπροσώπους των εταιρειών κρουαζιέρας όπως : Costa , Norwegian Cruise Lines , Royal Caribbean Group, Azamara Cruises , MSC Cruises, Scenic and Emerald Cruises, MSC Explora, Seabourn Cruises, Viking Ocean Cruises , Princess Cruises, Carnival Corporation, και Virgin Voyages.
Τα μέλη των εταιρειών αντάλλαξαν απόψεις και ιδέες σχετικά με τις νέες τάσεις και εξελίξεις στην κρουαζιέρα και ειδικότερα την θέση της Κεφαλονιάς σαν προορισμό κρουαζιέρας , τις προοπτικές ανάπτυξης αλλά και ευκαιρίες βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών του προορισμού μας για την προσέλκυση νέων δρομολογίων αλλά και την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών στους επισκέπτες και πλοία που προσεγγίζουν τα νησιά μας.
Επίσης , τα μέλη του συνεδρίου , ενημερώθηκαν για τις νέες τάσεις στον Τουρισμό, την επιρροή των νέων γεωπολιτικών αλλά και ενεργειακών δεδομένων στον θαλάσσιο τουρισμό, τις νέες τάσεις και μορφές μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων για μια επιτυχημένη προώθηση ενός προορισμού αλλά και την είσοδο της τεχνολογίας και τεχνητής νοημοσύνης στην διαχείριση προορισμών με μεγάλο φόρτο επισκεπτών .
Στο περιθώριο του συνεδρίου , ο Κ. Στεφανάτος , συναντήθηκε με ειδικούς συμβούλους ανάπτυξης και προώθησης προορισμών κρουαζιέρας αλλά και με τις Εθνικές αντιπροσωπείες της Σαουδικής Αραβίας, της Κύπρου, της Ιαπωνίας και της Ινδίας με την ανταλλαγή προωθητικού υλικού και ιδεών για την περαιτέρω προώθηση του τουριστικού προϊόντος μεταξύ των ενδιαφερομένων μερών μιας και οι χώρες αυτές είναι νέοι προορισμοί, ανερχόμενοι, με μεγάλες επενδύσεις και εξωστρέφεια. Επίσης έγιναν οι πρώτες επαφές και συζητήσεις για την ανάδειξη του Γεωπάρκου και την δημιουργία νέων πακέτων εμπειριών σε συνεργασία και επίβλεψη από το National Geographic .
Εκ της Τουριστικής Επιτροπής