Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Kefalonia News | February 23, 2019

Scroll to top

Top

Παραμελημένο γεμάτο ρωγμές οδικό δίκτυο μετά από 5 χρόνια.

Παραμελημένο γεμάτο ρωγμές οδικό δίκτυο μετά από 5 χρόνια.
KefaloniaNews

5 έτη κι όμως το παραμελημένο γεμάτο ρωγμές οδικό δίκτυο τόσο της Ανωγής όσο και της Κατωγής, τα τσακισμένα Δημοτικά κτήρια, τα Σχολεία, οι Εργατικές κατοικίες, μαρτυρούν ότι οι πληγές σε αυτόν τον τόπο είναι ανοιχτές.

“Αύξηση του τουρισμού, αύξηση των αεροπορικών πτήσεων”, μας “βομβαρδίζουν” συνεχώς με δελτία τύπου τους, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Σπύρος Γαλιατσάτος και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ευάγγελος Κεκάτος.

Θέλουμε τουρισμό! Ναι, από αυτόν ζούμε!

Αλλά τι ακριβώς έχετε να δείξετε στους Τουρίστες και αυτήν την σεζόν στο Ληξούρι;

Και μιάς και το δεύτερο μέρος του ρεπορτάζ της 5ετίας έχει να κάνει με την Κατωγή, οι ερώτησεις για την κατάσταση των δρόμων που καταλήγουν στις τουριστικότερες παραλίες του Ληξουριού, είναι δυό και αφορούν τους δυό εκπροσώπους του τουριστικού προιόντος, δηλαδή τον κ. Γαλιατσάτο και τον κ. Κεκάτο.

Στις εκθέσεις, και στα τουριστικά περίπτερα, που συμμετέχουν τα Ιόνια και η Κεφαλονιά, η Παλλική βρίσκεται πουθενά; Υπάρχει δηλαδή οπτικό υλικό και προϊόντα από τις Ληξουριώτικες ομορφιές και την Ληξουριώτικη γη;

Και αν ναι, όταν αυτοί οι Τουρίστες επισκεφτούν τον τόπο μας , τους έχετε εξηγήσει ότι πέντε χρόνια το οδικό δίκτυο είναι γεμάτο γούβες και ρωγματώσεις;

Κατωγή!

Αναγκαζόμαστε να κάνουμε μιά “φρέσκια” επανάληψη του προ διετίας ρεπορτάζ μας https://www.kefalonias.gr/2017/05/i-pio-touristiki-perioxi-tou-lixouriou-kai-fetos-xoris-odiko-dikto-video-xi/

Η Περιφερειακή Ενότητα έχει παραδώσει τουλάχιστον ένα ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο από το βενζινάδικο shell πριν τα Μαντζαβινάτα έως και την στροφή προς Βουνί.

Από την διαστάυρωση στο τέλος των Μαντζαβινάτων και κατά μήκος των δρόμων που οδηγούν στις δυό τουριστικότερες περιοχές (Ξι και Κουνόπετρα) στις οποίες λειτουργούν τα τρία μεγαλύτερα Ξενοδοχεία της Παλλικής (Apollonion hotel, Cephalonia Palace Hotel, Ionian Sea Hotel), η κατάσταση στην οποία βρίσκεται το οδικό δίκτυο είναι άθλια και σε αρκετά σημεία επικίνδυνη, κυρίως με την κίνηση που έχουν οι δρόμοι αυτοί το καλοκαίρι. Εκεί άλλωστε σημειώνονται και τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα.

Το 2017 σε ρεπορτάζ είχαμε αναφέρει αυτήν ακριβώς την επικινδυνότητα “Δεν πρόκειται για …απλές γούβες… που περνάς και μετά τρέχεις στα συνεργεία να φτιάξεις το αμάξι σου. Πρόκειται για παγίδες (οδικού δικτύου) που μπορεί να αποβούν μοιραίες.”

Όμως προβλήματα παρόμοια με τα προαναφερόμενα στο οδικό δίκτυο, εντοπίζονται και στο χωριό των Σουλλάρων και κατά μήκος του δρόμου έως τέρμα κάτω στην παραλία του Μέγα Λάκκου. Σε κάποια σημεία βλέπουμε τα κομμάτια της ασφάλτου όπου με τους σεισμούς τους 2014 έσπασαν και έπεσαν στον γκρεμό, στενεύοντας επικίνδυνα τον ήδη στενό δρόμο.

Φτάνοντας μάλιστα στην παραλία βλέπουμε ότι η μανία της θάλασσας τον χειμώνα αλλά και οι κακοτεχνίες του οδικού δικτύου έχουν εξαφανίσει ένα μεγάλο μέρος του δρόμου το οποίο είναι στα όρια της κατάρρευσης. Κι όμως εκεί παρκάρουν χιλιάδες αμάξια κάθε καλοκαίρι.

Φεύγοντας και οδηγώντας για Ξι, φτάνουμε στην άκρη της παραλίας. Κι εκεί υπάρχουν σημεία που αν ξεγελαστεί κάποιος και σταθμεύσει έστω και για λίγο, υπάρχει κίνδυνος να καταρρεύσει. Μάλιστα έχει δημιουργηθεί μιά νέα τρύπα στην άκρη του δρόμου η οποία οδηγεί απευθείας στην …αμμουδιά!

Οι κακοτεχνίες και οι ρωγμές συνεχίζονται και στον δρόμο προς Κουνόπετρα. Και εκεί μιά από τα ίδια. Από τα πρώτα μέτρα μάλιστα της οδηγησης βλέπουμε στα αριστερά μας ότι έχει καταρρεύσει ένα μεγάλο μέρος του δρόμου και ακόμα να επισκευαστεί…..  Όλοι οι τουρίστες επισκέπτονται την Κουνόπετρα όχι μόνο λόγω διαμονής τους, αλλά και για να επισκεφτούν την πέτρα που κουνιέται!

Κι όμως το κομμάτι του δρόμου πάνω ακριβώς από το Λιμανάκι της Κουνόπετρας είναι σε άθλια κατάσταση από τους σεισμούς.

Βουνί! Πόσα χιλιόμετρα επιπλέον κάνουν οι κάτοικοι όλα αυτά τα χρόνια για να πάνε από το Βουνί στα Χαβριάτα ή από το Βουνί στα χωριά της Ανωγής;

Σε ικανοποιητικό βαθμό έχουν φτάσει οι τρεις ανοιχτές πληγές του συγκεκριμμένου οδικού δικτύου. Όμως πόσο ικανοποιητικός είναι αν σκεφτούμε ότι πέρασαν ήδη 60 μήνες και ακόμα δεν έχουν ασφαλτοστρωθεί; Ναι, φτιάχτηκαν τα τοιχία, αλλά…

Το ΥΠΟΜΕΔΙ έχει την ευθύνη και η ΠΕ Κεφαλληνίας πιέζει όσο μπορεί.

Θέλουμε όμως τα χωριά μας και τους δρόμους μας. Θέλουμε την ζωή μας πίσω.

Θέλουμε η οδήγηση να γίνεται με ασφάλεια

ΣΗΜΕΡΑ!

Ακολουθούν ακόμα δυό φωτορεπορτάζ που αναδεικνύουν την σημερινή κατάσταση.

Φεβρουάριος 2014-Φεβρουάριος 2019.

Αριστέα Χαριτάτου